Našim zákazníkom sa vždy snažíme poskytnúť okamžité riešenia technických problémov a radi odpovieme na otázky týkajúce sa inštalácie, používania a údržby všetkých typov výrobkov fencee.
Skôr ako začnete zariadenie považovať za chybné, postupujte prosím najprv podľa návodu na použitie a zoznamu možných závad.
Ďalej vám odporúčame preštudovať si naše Desatoro reklamácií, ktoré vám pomôže identifikovať možnú závadu.
Ak informácie uvedené v príručkách alebo na našej webovej stránke nie sú dostatočné, obráťte sa na naše reklamačné oddelenie.
VNT electronics s.r.o.
Dvorská 605
563 01 Lanškroun
Pondelok - piatok: 7:00 - 15:00 hod.
Tel: +420 730 893 827
E-mail: reklamace@dogtrace.com
Pri zasielaní tovaru do servisu ho viditeľne označte ako "reklamácia".
Pri reklamácii tovaru je kupujúci povinný doručiť: čistý tovar (bez tkaných a plastových pásov), ktorý je predmetom reklamácie, v súlade s dokladom preukazujúcim vlastníctvo tohto tovaru a sprievodný list, ktorý obsahuje
- názov a adresu kupujúceho (vrátane mena kontaktnej osoby, telefónu, faxu, e-mailu)
- odkaz a opis reklamovaného výrobku, typ, počet kusov
- opis závady, dôvod reklamácie
- Kópiu dokladu o kúpe (nadobudnutí) výrobku (faktúra, dodací list) - priložte
Reklamácie sa vybavujú bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia reklamovaného tovaru, v niektorých prípadoch po predchádzajúcej dohode s kupujúcim.
Ďakujeme